Własny lumpeks to dobry biznes

Branża odzieżowa jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi przemysłu. Maszynę tę napędzają z pewnością kolorowe magazyny, programy modowe oraz tak zwana fashionistki, czyli młode modowe blogerki, które pokazują zwykłym dziewczynom jak się ubierać a czego kompletnie nie nosić. Branża odzieżowa jest bardzo pojemna i nie oznacza obecnie dziś tylko ubrań w miejskich butikach. Wielkie odzieżowe marki sieciowe mieszają się z bazarowymi trendami i odzieżą typu outlet. Ostatnimi czasy do łasku wracają znane niegdyś lumpeksy, które teraz nazywa się second handami.

a

Second handy to miejsca, gdzie ubiera się obecnie niespełna połowa Polaków. W każdym większym i mniejszym miastem bez trudu spotkamy lumpeksy a w każdym z nich dość pokaźną grupkę osób. Szerokie zapotrzebowanie na tego typu ubrania sprawia, że jest to doskonały pomysł na własny biznes. Wbrew pozorom nietrudno o otwarcie własnego second handu. Wystarczy tylko właściwa lokalizacja i odpowiedni dostawca. Z lumpeksami jest podobnie jak z restauracjami – grunt to odpowiednia lokalizacja. Second hand musi być dobrze widoczny i co najważniejsze – dość przestronny, aby móc obsłużyć jak najwięcej klientów. Z tego też powodu najbardziej pożądanymi miejscami dla tego typu przybytków są kamienice w centrum miasta lub lokale na wielkich osiedlach w pobliżu ścieżek komunikacyjnych.

Dostawca odzieży to klucz do sukcesu

Druga rzecz to dobry dostawca. Najlepiej korzystać z usług hurtowni odzieży używanej, która importuje towar zza granicy. Jest to ważne ponieważ hurtownia odzieży używanej zajmuje się sortowaniem ubrań i pakowaniem ich do osobnych toreb. W związku z tym my jako odbiorca nie musimy martwić się o dezynfekcję czy dezynsekcję ubrań, gdyż gwarantuje to hurtownia, na co otrzymujemy odpowiedni certyfikat. Naszym zadaniem pozostaje jedynie wypakowanie towaru. Oczywiście możemy także pokusić się o wiele tańszą opcję, czyli paczki z ubraniami niesortowanymi. Koszt takiego zakupu jest zdecydowanie niższy jednak istnieje ryzyko, że niektóre ubrania mogą nie nadawać się do wystawienia na sklep. Wtedy stracimy pieniądze.

c

Nieodłącznym elementem bytowania ciucholandów są oczywiście promocje i upusty. Pomimo faktu, że ubrania kosztują grosze w porównaniu z tymi z sieciówek, klienci lubią dodatkowe upusty. Warto zadbać o regularność promocji, jak na przykład tanie czwartki, albo wyprzedaże przed nową dostawą. Przyciągnie to z pewnością klientów i sprawi, że będą zaglądać do sklepu z zapytaniem o kolejną promocję. Second handy są cenione przez klientelę jednak nie tylko ze względu na niską cenę. To także gwarancja unikatowości ubrania, która jest ostatnimi czasy niezwykle ceniona w dobie masowej produkcji odzieży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *